نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش آینده‌پژوهی توسعه آموزش هوشمند با در نظر گرفتن نقش فناوری‌های نوین [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 176-194]
  • آموزش ابتدایی مروری نظام مند بر مطالعات مدیریت کلاس درس؛ عوامل اثرگذار و پیامدهای آن در دورۀ ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 21-45]
  • آموزش فناورانه آینده‌پژوهی توسعه آموزش هوشمند با در نظر گرفتن نقش فناوری‌های نوین [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 176-194]
  • آموزش و پرورش مدل‌یابی ساختاری روابط سبک رهبری تعاملی و حمایت سازمانی ادراک‌شده با نقش میانجی سخت‌کوشی روان‌شناختی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 157-175]
  • آینده‌پژوهی آینده‌پژوهی توسعه آموزش هوشمند با در نظر گرفتن نقش فناوری‌های نوین [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 176-194]

ا

  • اخلاق کاری بررسی تأثیر شایستگی های مدیریتی بر هویت اجتماعی با توجه به نقش میانجی اخلاق حرفه ای در میان اعضای هیات علمی دانشگاه امیر کبیر [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 46-63]
  • اعضای هیات علمی طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی‌ اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر اسناد بالادستی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 98-115]
  • ایمنی رواشناختی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور تاثیر رهبری زهرآگین بر ایمنی روانشناختی با نقش تعدیل‌گر شرایط سازمانی ادراک شده [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 116-131]
  • اینترنت اشیاء آینده‌پژوهی توسعه آموزش هوشمند با در نظر گرفتن نقش فناوری‌های نوین [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 176-194]

ب

  • بیانیه گام دوم انقلاب طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی‌ اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر اسناد بالادستی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 98-115]
  • بی‌تفاوتی سازمانی اثر رهبری ستمگرانه بر پنهان سازی دانش سازمانی با نقش میانجی بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 213-229]

پ

  • پنهان سازی دانش سازمانی اثر رهبری ستمگرانه بر پنهان سازی دانش سازمانی با نقش میانجی بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 213-229]

ت

  • تحلیل پدیدارشناسانه تحلیل پدیدارشناسانه برنامه کارآموزی مهارت آموزان طرح استخدامی ماده 28 وزارت آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 195-212]

ح

  • حمایت سازمانی ادراک‌شده مدل‌یابی ساختاری روابط سبک رهبری تعاملی و حمایت سازمانی ادراک‌شده با نقش میانجی سخت‌کوشی روان‌شناختی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 157-175]

د

  • دانشگاه فرهنگیان طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی‌ اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر اسناد بالادستی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 98-115]
  • دبیرستان ارائه مدلی برای ارزیابی شایستگی های مدیریت مدارس با رویکرد کمی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 64-80]
  • دوره مهارت آموزی تحلیل پدیدارشناسانه برنامه کارآموزی مهارت آموزان طرح استخدامی ماده 28 وزارت آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 195-212]

ر

  • رهبری آموزشی ادراک دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رهبری آموزشی از کار تیمی در محیط ترکیبی ادوبی کانکت و واتساپ: پیگیری کیفی یک‌ مطالعه پیش ‌آزمایشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • رهبری زهرآگین تاثیر رهبری زهرآگین بر ایمنی روانشناختی با نقش تعدیل‌گر شرایط سازمانی ادراک شده [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 116-131]
  • رهبری ستمگرانه اثر رهبری ستمگرانه بر پنهان سازی دانش سازمانی با نقش میانجی بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 213-229]
  • رویکرد MCDM ارائه مدلی برای ارزیابی شایستگی های مدیریت مدارس با رویکرد کمی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 64-80]

س

  • سیاستهای سازمانی ادارک شده تاثیر رهبری زهرآگین بر ایمنی روانشناختی با نقش تعدیل‌گر شرایط سازمانی ادراک شده [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 116-131]
  • سبک رهبری تعاملی مدل‌یابی ساختاری روابط سبک رهبری تعاملی و حمایت سازمانی ادراک‌شده با نقش میانجی سخت‌کوشی روان‌شناختی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 157-175]
  • سبک مدیریت کلاس درس مروری نظام مند بر مطالعات مدیریت کلاس درس؛ عوامل اثرگذار و پیامدهای آن در دورۀ ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 21-45]
  • سخت‌کوشی روان‌شناختی مدل‌یابی ساختاری روابط سبک رهبری تعاملی و حمایت سازمانی ادراک‌شده با نقش میانجی سخت‌کوشی روان‌شناختی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 157-175]
  • سکوت سازمانی کاوشی در رابطه بین قلدری سازمانی و فرسودگی شغلی معلمان از طریق سکوت سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 81-97]
  • سند تحول بنیادین طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی‌ اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر اسناد بالادستی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 98-115]

ش

  • شایستگی طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی‌ اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر اسناد بالادستی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 98-115]
  • شایستگی ارائه مدلی برای ارزیابی شایستگی های مدیریت مدارس با رویکرد کمی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 64-80]
  • شایستگی مدیریت ارائه مدلی برای ارزیابی شایستگی های مدیریت مدارس با رویکرد کمی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 64-80]
  • شایستگی‌های مدیریتی بررسی تأثیر شایستگی های مدیریتی بر هویت اجتماعی با توجه به نقش میانجی اخلاق حرفه ای در میان اعضای هیات علمی دانشگاه امیر کبیر [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 46-63]
  • شهرستان کرمانشاه کاوشی در رابطه بین قلدری سازمانی و فرسودگی شغلی معلمان از طریق سکوت سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 81-97]

ف

  • فرسودگی شغلی کاوشی در رابطه بین قلدری سازمانی و فرسودگی شغلی معلمان از طریق سکوت سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 81-97]

ق

  • قلدری سازمانی کاوشی در رابطه بین قلدری سازمانی و فرسودگی شغلی معلمان از طریق سکوت سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 81-97]

ک

  • کار تیمی ادراک دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رهبری آموزشی از کار تیمی در محیط ترکیبی ادوبی کانکت و واتساپ: پیگیری کیفی یک‌ مطالعه پیش ‌آزمایشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • کیفیت مدلسازی ارتقاء کیفیت مدرسة پژوهنده، سازه‌ای نوین در چشم‌انداز مدیریت آموزشی (مطالعة آمیخته در مدارس متوسطة استان همدان) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 132-156]

م

  • مدارس پژوهنده مدلسازی ارتقاء کیفیت مدرسة پژوهنده، سازه‌ای نوین در چشم‌انداز مدیریت آموزشی (مطالعة آمیخته در مدارس متوسطة استان همدان) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 132-156]
  • مدیریت ارائه مدلی برای ارزیابی شایستگی های مدیریت مدارس با رویکرد کمی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 64-80]
  • مدیریت آموزشی مدلسازی ارتقاء کیفیت مدرسة پژوهنده، سازه‌ای نوین در چشم‌انداز مدیریت آموزشی (مطالعة آمیخته در مدارس متوسطة استان همدان) [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 132-156]
  • مدیریت کلاس درس مروری نظام مند بر مطالعات مدیریت کلاس درس؛ عوامل اثرگذار و پیامدهای آن در دورۀ ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 21-45]
  • مدلSWOT تحلیل پدیدارشناسانه برنامه کارآموزی مهارت آموزان طرح استخدامی ماده 28 وزارت آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 195-212]
  • مرور نظام‌مند مروری نظام مند بر مطالعات مدیریت کلاس درس؛ عوامل اثرگذار و پیامدهای آن در دورۀ ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 21-45]
  • معلمان ابتدایی کاوشی در رابطه بین قلدری سازمانی و فرسودگی شغلی معلمان از طریق سکوت سازمانی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 81-97]

ن

  • نگرش ادراک دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رهبری آموزشی از کار تیمی در محیط ترکیبی ادوبی کانکت و واتساپ: پیگیری کیفی یک‌ مطالعه پیش ‌آزمایشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]

ه

  • هویت اجتماعی بررسی تأثیر شایستگی های مدیریتی بر هویت اجتماعی با توجه به نقش میانجی اخلاق حرفه ای در میان اعضای هیات علمی دانشگاه امیر کبیر [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 46-63]
  • هوش مصنوعی آینده‌پژوهی توسعه آموزش هوشمند با در نظر گرفتن نقش فناوری‌های نوین [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 176-194]

ی

  • یادگیری الکترونیکی ادراک دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رهبری آموزشی از کار تیمی در محیط ترکیبی ادوبی کانکت و واتساپ: پیگیری کیفی یک‌ مطالعه پیش ‌آزمایشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • یادگیری عمیق ادراک دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رهبری آموزشی از کار تیمی در محیط ترکیبی ادوبی کانکت و واتساپ: پیگیری کیفی یک‌ مطالعه پیش ‌آزمایشی [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]